AftersalesVanzelfsprekend doen onze leveranciers er alles aan om ervoor te zorgen dat u lange tijd en zorgeloos van hun artikelen gebruik kunt maken. Maar het is altijd mogelijk dat er zich, binnen de garantietermijn, een probleem voordoet. Dat willen we dan graag met u oplossen. Algemeen Garanties Selecteer hieronder het merk voor meer informatie over de garantie. |
BestwayVoor klachten of problemen met de artikelen van Bestway kunt u rechtstreeks terecht bij Bestway. U kunt contact met hen opnemen via telefoon en mail. Deze informatie staat ook vermeld in de handleiding van het artikel. Contact gegevens Bestway Benelux Tel: +31 (0) 800 2378929 E-mail: service@bestwaycorp.nl Website: https://bestwaycorp.nl/support 2% regelingVoor een aantal artikelen in ons assortiment bieden wij een 3% regeling aan. Dit houdt in dat er bij de inkoopprijs al rekening is gehouden met een uitvalspercentage van maximaal 2%. Er is voor deze artikelen geen garantieregeling van kracht omdat alle artikelen door de fabrikant opgeblazen en getest worden. Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om de kopers hiervan op de hoogte te stellen. Mocht u van mening zijn dat het uitvalspercentage groter is dan 2%, dan biedt ALPC aan de winkels uit coulance de volgende regeling aan: In de periode van 1-15 september kunnen deze artikelen naar ALPC worden opgestuurd, waar ze worden beoordeeld. Is de klacht terecht, dan volgt creditering. Voor deze regeling moet worden voldoen aan een aantal voorwaarden: • Lekkages alleen op de sealnaad; • Duidelijk de plaats van de lekkage aangeven; • Artikel in originele verpakking; • Voorzien van aankoopbewijs met datum en bewijs van retourname met datum. Grote zwembadenOp de grotere zwembaden van Bestway (Marin/ Passaat/ Mistral/ Sirocco/ Vendavel/ Levant) zit 6 maanden garantie. Deze garantie geld ook op de ladders, covers, grondkleden en schoonmaaksets welke bij de originele set horen. Op de stalen wand zwembaden (Jersey/Alderney/Herm) zit 1 jaar garantie op de liner en 2 jaar op de stalen wand en de PVC rails. De pompen van Bestway kennen een garantieperiode van 2 jaar. Voor de correcte afhandeling van de garantie kunt u kijken in uw handleiding of contact op nemen met het service center van Bestway. Let op! Een liner valt alleen onder de garantie op het moment dat er sprake is van een fabricage fout (bijvoorbeeld een lek op de sealnaad). Schade door verwijtbaar gedrag, scherpe voorwerpen, (knaag) dieren of verkeerd of geen gebruik van zwembadchemie valt niet onder de garantie. Ook schade veroorzaakt door het niet naleven van de voorschriften (bijvoorbeeld bij de opbouw/ inbouw of het winterklaar maken van het zwembad) is uitgesloten van de garantie. Lay-Z-SpaDe Lay-Z-Spa’s van Bestway hebben 6 maanden garantie op de liner en 2 jaar garantie op de pomp. Voor de correcte afhandeling van de garantie kunt u de klant wijzen op de handleiding of contact op laten nemen met het service center van Bestway. SUP boards, kajaks en botenVoor de boten Caspian, Mirovia en Sunsaile geld een garantie periode van 365 dagen. De kleinere boten en de kajaks vallen onder de 2% regeling. De SUP boards hebben een garantie periode van 6 maanden. Camping artikelen, luchtbedden en inflatablesAlle camping artikelen, luchtbedden en inflatables vallen onder de 2% regeling. Dit geldt voor de artikelen van Bestway. Uitzondering op deze regel zijn:
|
Icarus 11, 8448 CJ Heerenveen, Postbus 745, 8440 AS Heerenveen, tel. algemeen: +31 513 41 28 12, KvK: 01068710, BTW: NL810888415B01
DEZE WEBSITE MAAKT ALLEEN GEBRUIK VAN NOODZAKELIJKE COOKIES. ZIE HIERVOOR ONZE PRIVACYVERKLARING.