logo alpc

 

Aftersales

Vanzelfsprekend doen onze leveranciers er alles aan om ervoor te zorgen dat u lange tijd en zorgeloos van hun artikelen gebruik kunt maken. Maar het is altijd mogelijk dat er zich, binnen de garantietermijn, een probleem voordoet. Dat willen we dan graag met u oplossen.

Algemeen
Problemen of klachten dienen door de klant zelf rechtstreeks naar ALPC te worden gecommuniceerd. Er bestaat geen recht op geld teruggave door ALPC. Onze service afdeling is geopend van 1 maart tot 1 oktober.

Garanties
Om eventuele problemen snel op te kunnen lossen hebben we de garantieprocedure van onze producten gedeeltelijk zelf in handen genomen. Via onderstaande merken kunt u achterhalen hoe u de garantie claimt. Zit uw merk er niet tussen, kijk dan bij overig.

Selecteer hieronder het merk voor meer informatie over de garantie.

Blue Bay

Eventuele vragen en klachten over producten van deze merken worden opgepakt door onze service afdeling. De procedure hiervoor is iets afwijkend. Consument kan een garantieverzoek mailen naar: service@alpc.nl. Dit gaat dus niet via het standaard garantieformulier. Vermeld duidelijk naam en adresgegevens, telefoonnummer en de aard van de klacht. Er wordt dan telefonisch of via de mail contact met u opgenomen. Soms vragen wij om het artikel op te sturen. Wacht dan altijd tot u een retournummer van ons krijgt. Zendingen zonder retournummer worden niet geaccepteerd, dus stuur nooit zomaar iets retour.