logo alpc

Aftersales

Vanzelfsprekend doen onze leveranciers er alles aan om ervoor te zorgen dat u lange tijd en zorgeloos van hun artikelen gebruik kunt maken. Maar het is altijd mogelijk dat er
zich, binnen de garantietermijn, een probleem voordoet. Dat willen we dan graag met u oplossen.

Algemeen
Problemen of klachten dienen door de klant zelf rechtstreeks naar ALPC te worden gecommuniceerd. Er bestaat geen recht op geld teruggave door ALPC. Onze service afdeling is geopend van 1 maart tot 1 oktober.

Garanties
Om eventuele problemen snel op te kunnen lossen hebben we de garantieprocedure van onze producten gedeeltelijk zelf in handen genomen. Via onderstaande merken kunt u achterhalen hoe u de garantie claimt. Zit uw merk er niet tussen, kijk dan bij overig.

Selecteer hieronder het merk voor meer informatie over de garantie.

             

             

Hot Splash

Voor garantie verzoeken met betrekking tot uw Hotsplash warmtepomp kunt u contact opnemen met de fabrikant via www.hotsplash.eu.